فقط دانلود بدن سازي
راه های بدست آوردن کول‌های حجیم
نوشته شده توسط محمد در ساعت 11:38


کول‌های حجیم
عضلات ترپزیوس یا همان کول که در قسمت بالایی پشت بدن قرار گرفته‌اند واز ناحیه بالا به عضلات گردن وسرشانه وصل می‌شوند واز قسمت پایین هم به بخش میانی پشت کشیده شده‌اند.
کول‌های عضلانی همیشه در دید همگان بسیار با عظمت جلوه می‌کنند وگویی نماد قدرت هستند. برای داشتن کول‌های قدرتی تنها اجرای تمرینات ورزشی یا ورزش‌های تفریحی کافی نیست بلکه برای دستیابی به این مسئله باید وزنه‌های سنگین بلند کنید.

 



آموزش کامل ورزش کگل
نوشته شده توسط محمد در ساعت 17:36

آموزش کامل ورزش کگل


ورزش کگل بیشترشامل تمرینات عضله ای می‌باشد که با انجام آن می‌توان عضلات رحم. واژن.
مثانه. روده راست. مجرای ادراری ومقعد را تقویت کرد. ۱ متخصص زنان به نام آرنولد کگل در سال هزار و نهصد و چهل میلادی برای تقویت وکمک به درمان بی اختیاری پس از زایمان این ورزش را ابداع کرد.

 



حجیم کردن واقعی سرشانه و کول
نوشته شده توسط محمد در ساعت 19:48

حجیم کردن واقعی سرشانه و کول
گاهی اوقات افرادی را می‌بینیم که سینهٔ بزرگ وغول آسایی دارند وسر شانه‌هایشان مانند توپ‌های سنگین وزن گرد وبزرگ هستند به طوری که عضله زیر بغل‌ها به طور نامناسب رشد داشته ولی به کول که می‌رسیم هیچ نوع عظمت یا رشد مطلوبی در آن نمی‌بینیم. افرادبسیاری هم هستند که در مقایسه با بقیه اعضای بدنشان کول‌های سنگین وبزرگی دارند که تناسب اندام انها را به طور کلی برهم زده است.

 



تمرینات مؤثر با 10 روش متفاوت در بدنسازی
نوشته شده توسط محمد در ساعت 11:32


تمرینات مؤثر با 10 روش متفاوت در بدنسازی

اندام بیشتر ماها بیش از ششصد عضله و دویست استخوان رادارامی باشد و این به معنای هشتصد دلیل جهت پرداختن به تمرین‌های قدرتی عضلات کالری‌ها را سریع‌تر از بافت چربی می‌سوزانند و هر چه توده عضلانی‌تان زیاد و میزان چربی بدنتان کاسته شود.



دانلود مشترک تمرینات گردن برای ورزش های رزمی
نوشته شده توسط محمد در ساعت 22:40

دانلود مشترک تمرینات گردن برای بوکس ، یو اف سی و دیگر ورزش های رزمی

دراین فیلم به شما نشان می دهد که چگونه به بهترین نحوازگردن خود جهت بهبود و تقویت آن بهره ببرید.درورزشهایی چون یو اف سی و کیک بوکسینگ بیشترناک اوت ها درسرو گردن می باشد.

46.4 MB

دانلود



ساعات تمرین بدنسازی و فعالیت های بدنی
نوشته شده توسط محمد در ساعت 13:17

ساعات تمرین بدنسازی و فعالیت های بدنی (صبح یا بعداز ظهر)

تحقیقات نشان می دهند که تمرین در بعداز ظهر(عصر)بیشتر تاثیرگذارخواهدبود.

محققان ورزشی برروی چرخ کارسنج وطی یک فرایند علمی تمرین ورزشکاران روی عملکرد قلب و تعداد ضربان آن به این نتیجه رسیدند که قدرت فیزیکی مردان و زنان از ساعت 17 الی 19 بهترین بازدهی و عملکرد را در برداشته است.

 



دانلود تمرینات یا ورزشهای كگل (Kegel exercises)
نوشته شده توسط محمد در ساعت 23:33

کگل به ورزش‌هایی اطلاق می شودکه درجهت تقویت باسن، راست روده، مثانه، رحم و مجاری ادراری انجام می‌پذیرد.


این روش برای بسیاری حائز اهمیت می باشدچون تمامی ورزش‌های نیم تنه پایین از مجاری ادراری تا میل جنسی بین زوجین را پوشش می‌دهد

1-    کمک به انزال زود رس و رفع کمردرد بعد از نزدیکی بین زوجین
2-    جلوگیری از افتادگی رحم و کاهش دردزایمان
3-    جمع شدن مهبل پس از زایمان ورضایت زوجین پس از نزدیکی
4-    جلوگیری از بی اختیاری ادرار و مدفوع
5-    شادابی درمیل جنسی دربین زنان و مردان
6-    بهبود و لذت بیشتر جنسی بین زوجین ورضایت آنان
7-    تقویت عضله بین مقعد و واژن یا آلت

برای دانلود کلیک کنید

 



دانلود آموزش چربی سوزی شکم و پهلو ها
نوشته شده توسط محمد در ساعت 16:11

دانلود آموزش چربی سوزی شکم و پهلو ها

نمونه ای از بدنسازی ویژه خانمها وآقایان می باشد.با دیدن این فیلم گوشه ای از روش آب کردن قسمت های

مختلف چربی های بدن راخواهید آموخت.

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید

http://s5.picofile.com/file/8144290118/bodybuilder_fat_download_2015.rar.html

 



زندگینامه بروس لی
نوشته شده توسط محمد در ساعت 13:6

زندگینامه بروس لی
بروس لی یکی ازاساتید بزرگ هنرهای رزمی است که علاوه برهنر پیشگی در فیلم های رزمی منتقد وبنیانگذار سبک های رزمی از جمله حرفه تاکتیکی جیت کان دو می باشد.
براندون لی وشانون لی دو بازیگرسینما هستند که همانند پدرشان بروس لی به این حرفه روی آورده اند.

 



جیت کان دو به سبک بروس لی
نوشته شده توسط محمد در ساعت 1:9

جیت کان دو به سبک بروس لی
ییپ من استاد بروس لی در هنگ کنگ زندگی می‌کرد طوری که بروس به او دسترسی نداشت تاوینگ چون رازیر نظر او ادامه بدهد. هنر رزمی که از نظر اوبسیار باارزش بود وفقط استادش در آن تبحر خاصی داشت بروس مصرانه به دنبال آموزش وینگ چون بود. هنگامی که بروس لی به هنگ کنگ برگشت به نزد استاد ییپ من رفت ودر قبال ادامه آموزش به او پیشنهاد خرید یک ویلای شخصی را به استادش داد. بروس لی خوهان این بود که استادش به او آموزش بدهد که چگونه می‌توان با آدمک چوبی تمرین ومبارزه کرد. چون در بعضی از فیلم‌ها می‌خواست با آدمک چوبی بازی کند. ییپ من پیشنهاد خرید ویلا (که خیلی معقول نبود) از طرف بروس را نپذیرفت وبه وی توصیه کرد که برای یادگیری کونگ فوی ییپ من حتماً در کلاس‌هایش شرکت کند. بروس لی بعدها با تمرینات زیاد ضعف‌های زیادی از این سبک اصیل را پیدا کرده وبا اصلاح آن‌ها توانست سبک جدیدی به نام جیت کان دو را البته با نام خودش اختراع کند.

 



تمرینات بدنسازی به روش روسی
نوشته شده توسط محمد در ساعت 8:26

تمرینات بدنسازی به روش روسی

بایک سری تمرینات فوق تکنیکی روسی برنامه های تمرینی خود را دگرگون کنید برایست قدرتی وعضلانی خود تحولات عظیمی به وجود بیاورید.




:: موضوعات مرتبط: :::::::::: بدنسازي، سیستم های تمرینی، مقالات متفرقه

:: برچسب‌ها: تمرینات بدنسازی به روش روسی
عضلات سینه وفرم دهی آن توسط آرنولد
نوشته شده توسط محمد در ساعت 19:51

عضلات سینه وفرم دهی آن توسط آرنولد

به عضلات سینه خودبادقت نگاه کنید اگر می خواهید عضلات سینه شما فرم خاصی داشته باشدتوصیه می کنیم از این روشها بهره بگیرید.

آرنولد می گوید:من هنگامی که درباره فیزیک بدنی ام توضیح می دهم مردم توجه خاصی به فرم اندام من دارند.به نظر آنهافکر می کنندکه آرنولددرپرورش عضلات سینه خودقدرت فوق العاده ای دارد.من سعی دارم شمارابه سمت پرورش عضلات سینه هدایت کنم تادر قسمت های ضعیف آن به نتایج ایده آلی برسید.اغلب افراد فکر می کنندکه بزرگترین مسئله آنهاسایز عضلات سینه شان است.ولی باید بدانند مسائل مهم بسیاری است که بایدبه آن توجه بیشتری نشان دهند.ماشما راجهت برطرف کردن ضعف هایی که درعضلات سینه وجود دارد راهنمایی می کنیم.




:: موضوعات مرتبط: :::::::::: بدنسازي، سینه

:: برچسب‌ها: عضلات سینه وفرم دهی آن توسط آرنولد


 
 

فروش سی دی

خرید دی وی دی